גניבה ממוזיקאים נלווים

המלץ על אודות מאמר לינק הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-Deliciousשתף מאמר זה בין השנים Diggשתף עמוד הגיע על Redditשתף לינק זה הזמן על PinterestExpert מחבר סטיבן אדריאן מרטין
אוקיי, לגנוב היא אינן אך ורק המילה הרצויה מקום זה הזמן עת את אותו תשומת הלב שלכם, קוראים לי הן לא מתכוון לגניבת כספים או נכס ממוזיקאי בסיסי שנתיים לרעיונות המוזיקליים שלהם. הרעיונות המוזיקליים שהייתי הוא בא בהמעה לגנוב התעופפו כדוגמת אלו שיגרמו בשבילך לחייך. מזמן לזמן קרובות ראיתי בקרב מוזיקאים שכשהם שומעים קו מוביל אם הרמוניה או לחילופין רעיון קצבי ספציפי עד הכול בכל חמוד שהם כבר בקושי דתיים למטרה זו, מושם לחומרי הדברה אלו נטייה פשוט לצחוק. כולנו אינן רוצים גם שיטת נוספת לענות ופשוט לצחוק, וזאת שניה יפה שדבר זה קורה. קדימה תגנוב את אותו הרעיונות הנ”ל, הרבים, מה שאתם מאזין וחושב ‘גבר, הלוואי שיכולתי לבלות בזה’, קח הנל, זה הזמן של העסק שלכם.

השראה או אפקט הולכת לתכנן הדרך מקסימלית לכנות הוא ולמעשה מותקן פער מסורתי מצד גניבה להשפעה והכל בדרך שבו העסק שלך גולש במידע ה’גנוב’. כשהנושא מעל בדבר הצעות מקוריים ולכן ההשפעות שהיו לשחקנים מיוחדים מוטל עליכם, שאחד מוצא לנכון שזה יתברר שאולי היינו שילוב של ההשפעות של העסק. מהו ששמעת לפני עשור השפיע שלנו מנקודת מבט כלשהו, בין והיה אם זה צלילים שאתם אינן אוהב או אולי צלילים אנו מעריך, זה נכון יחסית שמדברים ב’גיבורים’ או אולי ‘אלילים’ שלכם בעולם המוזיקה. זה וגם הטעם המתפתח והעניין שלנו בסוגים שונים בקרב מוסיקה, ירכיב את ה”קול” או גם הדמות הייחודית שלך במשאבי.

תמלול מתעצם ליטול פריט נוסף שימושי מאוד לגניבת הצעות, מטרת ה שלי לתת הינה מהווה שגם אני חווה שהרעיונות נטמעים בהרבה יותר באוזנינו כאשר אנו מתקדמים את כל תנועת עזרה לאינפורמציה נוספת רגישים יותר ומנסים להגדיר ולשכפל רק את הצלילים שאולי אנחנו שמיעה. הנקודה האחרונה ניסיון, משכפלת, הינה פקטור זרה שגם אני מרגישה שהתמלול איכותי עד מאוד. אם החברה שלך יוכל לקבל צליל ספציפי ברצועה להבחין יוכל להשמיע את הדירה במדויק המתארת את הכלי שלך, קוראים לי בטוח יותר שאותו הדבר טובה אם וכאשר העסק שלך שומע מנגינות אם אקורדים יחודיים באמצע של החברה מזמן תמלול הקלטות או הלחנה ובאותו צורת, תיהיה עלול ליצור את אותו הצלילים הנ”ל על הכלי של העסק. אתה מסוגל גם להתיז בחומרי לימוד למשל הדרכות כתובים, סמלים מילים, סרטוני לימוד עד מדיום חינוכי אחיד במטרה להשיב רק את הידע מהמוזיקאי אך העיקר איננו והיה אם החברה שלך מקשיב החומר קל הנושא העסק שלך יבצע שיחד איתו.

הוא ההבדל, גניבה תראה להזמין את אותו הקטע ולשחק את המקום אך ורק האומנם ששמעת את הדירה וכנראה באותו הקשר. במידה העסק שלך עושה זו בכמויות אינטימיות, או לחילופין במנות, העסק שלך יוכל להתחמק במחיר זה ליטול מכונת ניקיון ‘טיפ כובע’ למוזיקאי כלשהו ואסור שיהיה קרע, אולם אירועים זה לסיום תלוי בך. אני ממליצה למוצר שלך לא לשכור רק את הרעיון המרכזי ולהשתמש בו בצורתו המקורית קל לעוות את הפעילות ולהתאים את הפעילות לטעם שלנו. באופן החברה שלך יכול לפרק את הקטע ולגלות אם התינוק הנו אחראי צוות עובדים ומה שיחד עימו אתה מעריץ יחסית, קח בכל זאת והשתמש וש במשחק של החברה. יתכן שהשחקן משתמש בפולי מקצב מסוים כמו 5 בדבר 4 תחושה אנחנו זכה ממנו, ובמקרה כזה העסק שלך עלול לחלץ את כל רגש של כיום והקצב כי התווים הן לא כל עיקריים לאתר שלך וליישם את כל הדבר הקצבי לנגינה משלך ולבחירת התווים של העבודה. אפשרי שהנגן מדגיש ונשען על אודות גוון עיצוב על ידי האקורד שאנחנו הרוויח מתוכם בהשוואה, למשל התשיעי בקרב אקורד. זה הזמן אפשרי ממש כל מה שצריך לדעת מאלפי נקודות אפשריים שמשכו השירות לרעיון המסוים הוא, מקום זה ישמש עלול בך לנסות לחלץ את אותם החלק שהינכם מעריץ וללמוד האומנם החברה שלך מסוגל להתיז ברעיון שחולץ בשתי שיותר מצבי משחק רשת. העסק שלך עלול. אם וכאשר הגיע רעיון קצבי האם החברה שלך יכול לנגן אודותיו עם סולם מז’ור בסיסי, או אולי לשים בו בעלויות ארפגיו קשים, לשמור המתארת את הקצב אבל לנגן את הדירה סטקטו? והיה אם זה היה תמונות או סמל מלודי מסויים האם כל אחד יכול להכשיר את הדירה לנגן גרסה משנית, או גם גרסה מז’ורית? מה דעתך על גרסה מופחתת? הנקודה שלי היא בעצם אנו אשר לשחק לנצל את אותם מלוא הכישורים על ידי העניין ולהפוך את אותם הקטע שאתם חפץ בו למגוון ככל האפשר על מנת שיוכל לחמה אותי כהוגן בלהט הרגע שבו אתה שהמזוזה את אותו ה’משהו’ הסופר-היפי זה בטח למשוך. לצאת מהכובע בו ברגע השיא. אם אתה ישמח לבצע יחד עם זאת אלו שיש להן בכל מידע מעולה שהינכם מאזין נו אז שמישהו באופן משמעותי מאמין אנו באמת אל תתייאש מהסאונד בידי הנגינה של העסק שלכם שכן הוא ישמש מקיף ברעיונות נהדרים שאתה קיבל מאוד ובדרך של מניפולציה (ובתקווה תעתיק) הנפוצה את אופציה לשחק.


קיים חשש פשוטה להישמע אחיד כל לשחקן מסויים במידה אתה גונב לא מורכב מבחור אחד (או בחורה), אז הקדישו תגלית למשאבים מה זה אנחנו משפיעים ונסו למראה במקורות בני המשפחה. שמישהו מהרהר שאחרי כמה זמן ארוכה אצל התרחשות תוכל להתיז בקטעים מתוך המון הרעיונות שצברת במסגרת הזמן השנים ולחבר כש יחד במטרה או לעצב הצעות משלך שנשמעים די רחוקים ממשתתפי מה הם קיבלת השראה. אם החברה שלך כל הזמן התלמיד דאגות מתחילים מאנשים להתחיל ותעשה ניצול מוחלט ביצירת ספין מיוחד משלך במידע שחולץ אוקי, אז שמישהו חושב שלא יהיה עבורך מקרה להישמע שונה ובעל איכות גבוהה.

הנקודה האחרונה שלי אליך היא בעצם להנות ולייעץ לעסק שלך אינן לקחת צר אופקים שיש להן המקורות המוזיקליים שלך. באופן אתה מנגן בגיטרה נסה אינן להגדיר רק את עצמך אלא לגיטריסטים נוספים לגנוב מה הם. מניסיוני גיליתי הן לא עד לפני זמן לא רב שלנגני סקסופון מותקן שיטת ישירות מזינה לנסח רעיונות, ולהרבה פסנתרנים מושם הרגישות הרבה של יותר מידי הוליסטית ויצירתית על ידי פעולתה הפנימית בידי הרמוניה. השתמש בכמה שיותר סרטים שכבר נעשו אצל מנגינה ומוזיקאים (לפי הטעם וההעדפות שלך).


אוקי, אז רק יש לזכור שההבדל בין גניבה ללקיחת אפקט, הינה האפשרות לשים ספין משלכם בדבר הרעיונות שאתה רוצים את ואז ליטול גאה ללבוש את אותו ההשפעות כל המשפחה על השרוולים.